Header USP's
Levering  Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis* Retourneren  Gratis retourneren Bedrukkingsservice  Bedrukkingsservice Tips&Trends  Tips&Trends

Retour & Garantie

Niet tevreden over jouw bestelde artikelen? Geen probleem! Je kunt deze binnen 14 werkdagen kosteloos retour sturen via een DHL servicepunt. Dit werkt als volgt:

1. Streep op de originele verzendverpakking je eigen adres door zodat alleen de barcode en het retouradres van Plutosport overblijft. Staat er geen barcode op de verpakking? Vermeld dan duidelijk “Retour Plutosport” op de verpakking, de persoon bij het DHL punt weet dan genoeg. Zorg dat (een kopie van) de factuursticker in het pakket zit, zo weten wij waar het pakket vandaan komt.

Let op: Is je pakket niet geleverd door DHL? Zet dan duidelijk "Retour Plutosport" op je verpakking. De persoon bij DHL maakt een retourlabel voor je aan.

2. Meld de retour aan in je klantaccount.

3. Lever het pakket in bij een bemande DHL shop. Klik hier voor het dichtstbijzijnde DHL servicepunt.

Dit was het al! Wij sturen jou een mailtje als de retour verwerkt is en de bestelling aan je wordt vergoed. Dit duurt ongeveer 5 tot 7 werkdagen.

Klik hier voor de voorwaarden van retourzendingen.

België

Gratis retourneren vanuit België kan door een DPD retourlabel aan te vragen via deze link. Lever het pakketje met label in bij een DPD Parcel shop in de buurt. De dichtstbijzijnde DPD Parcel Shop kun je hier vinden.

Let op:
  • Het inleveren van retourzendingen bij een DHL Parcelstation/kluiswand of buurtpunt is helaas (nog) niet mogelijk.
  • Niet op alle Waddeneilanden is een DHL servicepunt aanwezig. Daardoor is kosteloos retourneren vanaf deze plaatsen helaas niet altijd mogelijk.

  • Omruilen

    Ruilen is helaas niet mogelijk. je kunt je pakketje kosteloos retour sturen en een nieuwe bestelling plaatsen. Zo is jouw gewenste artikel de volgende dag al bij je in huis!

    Wat doe ik bij een beschadigd artikel?

    Wat vervelend dat er iets mis is met jouw artikel! Wij lossen dit graag voor je op.

    Gaat het om een onderdeel? Stuur dan een mail met foto en bestelnummer naar [email protected].

    Is er meer aan de hand? Vul dan het online je retourformulier in en geef duidelijk aan dat je een klacht hebt. Stuur het artikel retour en wij nemen binnen 7 tot 14 werkdagen contact met je op.

    Aanspraak maken op garantie? Bekijk hier de garantievoorwaarden.