Veelgestelde vragen
Niet tevreden over jouw bestelde artikelen? Jammer! Je kunt deze binnen 30 werkdagen kosteloos retour sturen via een DHL servicepunt. Meld je retour via Returnista aan op deze pagina
Dat was het al! Wij sturen jou een mailtje als de retour verwerkt is. Dit duurt ongeveer 5 tot 7 werkdagen.
Het is ook mogelijk jouw retour in te leveren op ons servicepunt in Ter Aar - Geerweg 46, 2461 EB.
De verzendkosten zijn als volgt:
• Standaardlevering: €6,95
• Avondlevering: €7,95
• Levering vandaag: €9,95
Wij bezorgen wanneer het jou het beste past! Bestel je vandaag voor 22.00, dan ontvang je jouw bestelling de volgende dag. Je kunt ook kiezen voor een avondlevering of een dag beter bij je past. Alleen zondag is geen afleverdag.
Liever vandaag nog in huis? Van maandag tot en met vrijdag is het mogelijk jouw pakket dezelfde dag nog te ontvangen! Bestel voor 13.00, kies voor deze optie en het pakket wordt tussen 17.30 en 22.30 bezorgd.
Let op: bestellingen kunnen niet geleverd worden op een postbus- of NAPO adres.
België
De levertijd voor bestellingen met een bezorgadres bedraagt 1-2 werkdagen. Helaas zijn avondleveringen niet mogelijk in België en zijn zondag en maandag geen leverdagen.
Afhalen
Bestellingen die geplaatst worden op werkdagen worden snel gepakt en staan al binnen twee uur voor je klaar! Zodra je de afhaalbevestiging hebt ontvangen kun je de bestelling op komen halen bij ons servicepunt. Deze is op werkdagen van 09.00 tot 18.00 geopend. Het adres is Geerweg 46, 2461 EB in Ter Aar.
Ja, omruilen in een andere maat is mogelijk. Meld je omruiling via Returnista aan op deze pagina.
Jouw omgeruilde artikel wordt de eerstvolgende werkdag door ons verwerkt zodra je jouw retourpakket hebt ingeleverd bij een DHL servicepunt.
Wil je een artikel omruilen in een andere kleur? Dat is helaas niet mogelijk. Bestel dan het gewenste artikel opnieuw.
Wat vervelend! Wij lossen dit graag voor je op.
Stuur een e-mail naar info@plutosport.nl met een foto van de klacht. Vermeld duidelijk jouw naam en bestelnummer.
Meld het artikel als retour aan en geef duidelijk aan dat het om een klacht gaat. Stuur het artikel naar op door de rest van de retourprocedure te volgen. Wij gaan op zoek naar een passende oplossing en nemen binnen 7 tot 10 werkdagen contact met jou op.
Zodra jouw bestelling wordt verzonden, ontvang je van ons een verzendbevestiging met daarin de track and trace link. Via deze link kun je jouw bestelling volgen.
Als je een pakketje retour stuurt, krijg je bij het DHL servicepunt ook een code waarmee te volgen is waar het pakketje zich bevindt. Uiteraard ontvang je van ons een mail als jouw retour bij Plutosport in behandeling is genomen, dit zal binnen 5 tot 7 werkdagen zijn.
Na het ontvangen van die mail staat het geld binnen 2 tot 3 werkdagen weer op de rekening waarmee je hebt betaald.
Het kan helaas gebeuren dat de bevestigingsmail in de spambox terecht komt. Kun je de mail ook daar niet vinden? Geen paniek!
In jouw account vind je een overzicht van jouw bestellingen. Staat de status van de bestelling op "in behandeling"? Dan is de bestelling goed doorgekomen. Zodra deze verzonden en ontvangen is verandert deze status in "gereed".
Er heeft helaas een sorteerfout plaatsgevonden bij de vervoerder waardoor het pakket 2 tot 3 werkdagen vertraging heeft opgelopen, vervelend!
Houd de track and trace link in de gaten om de levering te volgen.
Bij het grootste gedeelte van onze artikelen vind je een maattabel onder het vakje waar je jouw maat in kan vullen. In de maattabel vind je meer informatie die je kan helpen bij het bepalen van de juiste maat.
Twijfel je tussen twee maten? Bestel dan beide maten en stuur degene die niet past achteraf gratis retour.
Stuur je de gehele bestelling terug? Dan ontvang je binnen 14 werkdagen het gehele aankoopbedrag, inclusief de betaalde verzendkosten, terug op jouw rekening.
Als je een deel van de bestelling retourneert, krijg je het bedrag dat deze artikelen hebben gekost terug.
*Heb je een kortingscode gebruikt en voldoet de bestelling na het retourneren van deze artikelen niet meer aan de voorwaarde van die kortingscode, dan wordt het bedrag van de kortingscode in mindering gebracht op het retourbedrag.
Aan kortingscodes zitten voorwaarden verbonden. Voldoet jouw bestelling nadat je deze deels retour hebt gestuurd niet meer aan deze voorwaarden? Dan wordt het bedrag van de kortingscode in mindering gebracht op de retourbetaling.
Niet tevreden over jouw bestelde artikelen? Geen probleem! Je kunt deze binnen 30 werkdagen kosteloos retour sturen via een DHL servicepunt. Dit werkt als volgt:
1. Streep op de originele verzendverpakking je eigen adres door zodat alleen de barcode en het retouradres van Plutosport overblijft. Staat er geen barcode op de verpakking? Vermeld dan duidelijk "Retour Plutosport" op de verpakking. Zorg dat (een kopie van) de factuursticker in het pakket zit, zo weten wij waar het pakket vandaan komt.
2. Meld de retour aan in je klantaccount. Je komt hier door in te loggen, klik op bekijk je bestelling, daar staat retourzending. Klik daar op om de retour aan te kunnen melden.
3. Lever het pakket in bij een bemande DHL shop. Klik hier voor het dichtstbijzijnde DHL servicepunt.
Dat was het al! Wij sturen jou een mailtje als de retour verwerkt is. Dit duurt ongeveer 5 tot 7 werkdagen.
Het is ook mogelijk jouw retour in te leveren op ons servicepunt in Ter Aar - Geerweg 46, 2461 EB.
De verzendkosten zijn als volgt:
• Standaardlevering: €6,95
• Avondlevering: €7,95
• Levering vandaag: €9,95
Wij bezorgen wanneer het jou het beste past! Bestel je vandaag voor 22.00, dan ontvang je jouw bestelling de volgende dag. Je kunt ook kiezen voor een avondlevering of een dag beter bij je past. Alleen zondag is geen afleverdag.
Liever vandaag nog in huis? Van maandag tot en met vrijdag is het mogelijk jouw pakket dezelfde dag nog te ontvangen! Bestel voor 13.00, kies voor deze optie en het pakket wordt tussen 17.30 en 22.30 bezorgd.
Let op: bestellingen kunnen niet geleverd worden op een postbus- of NAPO adres.
België
De levertijd voor bestellingen met een bezorgadres bedraagt 1-2 werkdagen. Helaas zijn avondleveringen niet mogelijk in België en zijn zondag en maandag geen leverdagen.
Afhalen
Bestellingen die geplaatst worden op werkdagen worden snel gepakt en staan al binnen twee uur voor je klaar! Zodra je de afhaalbevestiging hebt ontvangen kun je de bestelling op komen halen bij ons servicepunt. Deze is op werkdagen van 09.00 tot 18.00 geopend. Het adres is Geerweg 46, 2461 EB in Ter Aar.
Nee, ruilen is helaas niet mogelijk. Je kunt je pakketje kosteloos retour sturen en een nieuwe bestelling plaatsen. Zo is jouw gewenste artikel de volgende dag al bij je in huis!
Wat vervelend! Wij lossen dit graag voor je op.
Stuur een e-mail naar info@plutosport.nl met een foto van de klacht. Vermeld duidelijk jouw naam en bestelnummer.
Meld het artikel als retour aan en geef duidelijk aan dat het om een klacht gaat. Stuur het artikel naar op door de rest van de retourprocedure te volgen. Wij gaan op zoek naar een passende oplossing en nemen binnen 7 tot 10 werkdagen contact met jou op.
Zodra jouw bestelling wordt verzonden, ontvang je van ons een verzendbevestiging met daarin de track and trace link. Via deze link kun je jouw bestelling volgen.
Als je een pakketje retour stuurt, krijg je bij het DHL servicepunt ook een code waarmee te volgen is waar het pakketje zich bevindt. Uiteraard ontvang je van ons een mail als jouw retour bij Plutosport in behandeling is genomen, dit zal binnen 5 tot 7 werkdagen zijn.
Na het ontvangen van die mail staat het geld binnen 2 tot 3 werkdagen weer op de rekening waarmee je hebt betaald.
Het kan helaas gebeuren dat de bevestigingsmail in de spambox terecht komt. Kun je de mail ook daar niet vinden? Geen paniek!
In jouw account vind je een overzicht van jouw bestellingen. Staat de status van de bestelling op "in behandeling"? Dan is de bestelling goed doorgekomen. Zodra deze verzonden en ontvangen is verandert deze status in "gereed".
Er heeft helaas een sorteerfout plaatsgevonden bij de vervoerder waardoor het pakket 2 tot 3 werkdagen vertraging heeft opgelopen, vervelend!
Houd de track and trace link in de gaten om de levering te volgen.
Bij het grootste gedeelte van onze artikelen vind je een maattabel onder het vakje waar je jouw maat in kan vullen. In de maattabel vind je meer informatie die je kan helpen bij het bepalen van de juiste maat.
Twijfel je tussen twee maten? Bestel dan beide maten en stuur degene die niet past achteraf gratis retour.
Stuur je de gehele bestelling terug? Dan ontvang je binnen 14 werkdagen het gehele aankoopbedrag, inclusief de betaalde verzendkosten, terug op jouw rekening.
Als je een deel van de bestelling retourneert, krijg je het bedrag dat deze artikelen hebben gekost terug.
*Heb je een kortingscode gebruikt en voldoet de bestelling na het retourneren van deze artikelen niet meer aan de voorwaarde van die kortingscode, dan wordt het bedrag van de kortingscode in mindering gebracht op het retourbedrag.
Aan kortingscodes zitten voorwaarden verbonden. Voldoet jouw bestelling nadat je deze deels retour hebt gestuurd niet meer aan deze voorwaarden? Dan wordt het bedrag van de kortingscode in mindering gebracht op de retourbetaling.