Onda Bicolor Alentejo Bib Wielrenbroek Heren
0,-
-100%
49,95
Adviesprijs
Niet op voorraad
Als je lid bent van het spaarprogramma spaar je 1 punt voor iedere euro die je besteedt. Bij 50 punten krijg je al €2,50 korting.
Productomschrijving + -
De Onda Bicolor Alentejo Bib Wielrenbroek Heren heeft de volgende eigenschappen:
De Onda Bicolor Alentejo Bib Wielrenbroek voor heren is een comfortabele fietsbroek, voorzien van een elastisch bovenstuk en een comfortabele zeem.Specificaties:
- Pasvorm: nauwsluitend; elastisch bovenstuk; Flatlock naden voor meer comfort
- Temperatuurregeling: ademend en vochtafdrijvend materiaal
- Discipline: road
- Zeemtype: 10mm dikke Professional 3D zeem in het kruis, geschikt voor fietstochten van maximaal 5 uur
- Kleur: zwart
- Materiaal: 85% polyamide - 15% elastaan
- Extra bijzonderheden: de zeem is antibacterieel
Meer info + -
| Artikelnummer | MP-50295-194205 |
|---|---|
| Materiaal | 85% polyamide - 15% elastaan |
| Geslacht | Heren |
| Kleur | Zwart |
| Sport | Fietsen |
| Producttype | Fietsbroeken |
| Merk | Onda |
Reviews + -
Onda wielerbroek
Heel fijne broek, zeker voor dat geld. Eindelijk een goed zittende broek gevonden voor iemand die lang is. Fijne site plutosport
Gereviewd door
M.
Gepost op
onda fietsbroek
Broek is uitstekend het enige wat jammer is dat er geen ritsen in de pijpen zitten.
Gereviewd door
Wim
Gepost op
Onda Bib Wielrenbroek
Heerlijke broek voor dit geld. Inmiddels al meerdere ritten 1-2 uur op MTB mee gereden. Ben 1.95 dus grootste maat genomen en die is echt groot genoeg.
Gereviewd door
Peter
Gepost op
ONDA BICOLOR ALENTEJO BIB WIELRENBROEK
Fijne broek, maat L valt kleiner uit ivm Rogelli, bestel een maat groter!
Gereviewd door
M
Gepost op
Perfect
Eigenlijk een herenbroek, maar zit mij perfect. Wel een maatje kleiner gekocht dan normaal.
Gereviewd door
Isabel
Gepost op
Onda fietsbroek.
Fijne fietsbroek.
Lekker warm.
Goede prijs.
Lekker warm.
Goede prijs.
Gereviewd door
Sjaak van Raalte
Gepost op
Comfortabele broek
Ontzettend fijne broek: helemaal geen last meer van schuren tijdens het fietsen en hij is verrassend warm. Valt best lang, voor mij iets kort maar ik ben zelf erg lang.
Gereviewd door
Robin
Gepost op
Prima broek
Prima broek. Goede kwaliteit en zit lekker.
Gereviewd door
Richard
Gepost op
Ervaring
Top broek. Zit lekker voor een goede prijs.
Gereviewd door
Roel
Gepost op
Fijne fietsbroek
Goede broek voor een klein prijsje!
Lekker warm zelfs bij temperaturen rond het nulpunt.
Lekker warm zelfs bij temperaturen rond het nulpunt.
Gereviewd door
Bas
Gepost op
767) { openGallery(); updateSliders(0); }" />
767) { openGallery(); updateSliders(1); }" />
767) { openGallery(); updateSliders(2); }" />
767) { openGallery(); updateSliders(3); }" />
767) { openGallery(); updateSliders(4); }" />