Onda Bicolor Alentejo Bib Wielrenbroek Heren

0,- -100% 49,95 Adviesprijs
11 Reviews
Niet op voorraad
cross
check
Toegevoegd aan winkelwagen
Bezig met laden...
reward info

Productomschrijving + -

De Onda Bicolor Alentejo Bib Wielrenbroek Heren heeft de volgende eigenschappen:

De Onda Bicolor Alentejo Bib Wielrenbroek voor heren is een comfortabele fietsbroek, voorzien van een elastisch bovenstuk en een comfortabele zeem.

Specificaties:
  • Pasvorm: nauwsluitend; elastisch bovenstuk; Flatlock naden voor meer comfort
  • Temperatuurregeling: ademend en vochtafdrijvend materiaal
  • Discipline: road
  • Zeemtype: 10mm dikke Professional 3D zeem in het kruis, geschikt voor fietstochten van maximaal 5 uur
  • Kleur: zwart
  • Materiaal: 85% polyamide - 15% elastaan
  • Extra bijzonderheden: de zeem is antibacterieel

Meer info + -

Artikelnummer MP-50295-194205
Materiaal 85% polyamide - 15% elastaan
Geslacht Heren
Kleur Zwart
Sport Fietsen
Producttype Fietsbroeken
Merk Onda

Reviews + -

Onda wielerbroek
star star star star star
Heel fijne broek, zeker voor dat geld. Eindelijk een goed zittende broek gevonden voor iemand die lang is. Fijne site plutosport
Gepost op
onda fietsbroek
star star star star star
Broek is uitstekend het enige wat jammer is dat er geen ritsen in de pijpen zitten.
Gepost op
Onda Bib Wielrenbroek
star star star star star
Heerlijke broek voor dit geld. Inmiddels al meerdere ritten 1-2 uur op MTB mee gereden. Ben 1.95 dus grootste maat genomen en die is echt groot genoeg.
Gepost op
ONDA BICOLOR ALENTEJO BIB WIELRENBROEK
star star star star star
Fijne broek, maat L valt kleiner uit ivm Rogelli, bestel een maat groter!
Gepost op
Perfect
star star star star star
Eigenlijk een herenbroek, maar zit mij perfect. Wel een maatje kleiner gekocht dan normaal.
Gepost op
Onda fietsbroek.
star star star star star
Fijne fietsbroek.
Lekker warm.
Goede prijs.
Gepost op
Comfortabele broek
star star star star star
Ontzettend fijne broek: helemaal geen last meer van schuren tijdens het fietsen en hij is verrassend warm. Valt best lang, voor mij iets kort maar ik ben zelf erg lang.
Gepost op
Prima broek
star star star star star
Prima broek. Goede kwaliteit en zit lekker.
Gepost op
Ervaring
star star star star star
Top broek. Zit lekker voor een goede prijs.
Gepost op
Fijne fietsbroek
star star star star star
Goede broek voor een klein prijsje!
Lekker warm zelfs bij temperaturen rond het nulpunt.
Gepost op